loading...
بهترین سرگرمی اینترنتی (جااالب)
پویا مهدوی بازدید : 12 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)
ﻣﺜﻼ ﺩﺍﺭﻡ ﺩﺭﺱ ﻣﯿﺨﻮﻧﻢ!
ﻟﭙﺘﺎﭖ ﺟﻠﻮﻣﻪ، نت ﮔﺮﺩﯼ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﮔﻮﺷﯽ ﺩﺳﺘﻤﻪ ﺩﺍﺭﻡ sms ﻣﯿﺰﻧﻢ
ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﻃﺮﻑ PMC ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﺍﺯ ﯾﻪ ﻃﺮﻑ ﺩﺍﺭﻡ ﭼﯿﭙﺲ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ

ﻓﺮﺩﺍ ﻫﻢ ﺑﻌﺪہ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻋﻤﻪ ﯼ ﺍﺳﺘﺎﺩہ که ﺑﺎﯾﺪ ﺗﺎﻭﺍﻧﺸﻮ ﺑﺪﻩ! :))))))


ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺭﺍهه ﺟﻤﻊ ﮐﺮﺩﻥِ نمکی ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﻓﺮﺵ ﺭﯾﺨﺘﻪ؛
ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﺳﺖ ﺑﺰﻧﯽ ﭘﺨﺶ ﻭ ﭘﻼﺵ ﮐﻨﯽ.... :)))

 


یه خاطره گذاشتم،
بعد جملک نوشته حذف به دلیل تکرای بودن!!!
آخه لامصب خاطره ست، جوک نیست که!!!

 

 


میگم اگه جملک دختر بود حتما میترشید. والا ب قرعان با این شرطاش!! هیچکسو نداره دو کلمه نصیحتش کنه؟؟ عاخه عزیز من نمیخوای ک ی عمر با این جمله های ما زندگی کنی ک انقد سخت میگیری تایید کن بره دیگه!! اصلا یک اوضاعیه!! چیه حتما باید غلط بنویسم؟؟

 

 


تو کافی شاپ بودم که باد شکم اومد سراغم!
صدای موزیک بلند بود،
با موزیک میزون کردم که کارمو پوشش بده!
یهو متوجه شدم همه منو به هم نشون میدن O_o
یادم اومد که موزیکو با هندزفری گوش میکردم!
"خاطرات غضنفر"

 

 


در روز معمولی:

 

 

اولی :به اذان چه قدر مونده؟
دومی :من چه بدونم!
در ماه رمضان:
اولی :به اذان چی قدر مونده؟
دومی :۳ ساعت و ۱۶ دقیقه و ۱۹ ثانیه و ۳۵ صدم ثانیه!!

 


به مامانم گفتم امشب تولدمه هااااا! گفت پس برو خونه رو مرتب کن زنگ بزنم خالت اینا بیان.
منم تریپ لوسی زدم گفتم مامان من امروز به دنیا اومدم نمی تونم که...
مامانمم رفت زیر پتو گفت منم تازه زاییدمت خستم!!!!!
خدایا این شادیا از من نگیر

 


زنگ زدم به پسر عموم دیدم
مداحی گذاشته اهنگ پیشوازش
بعد که جواب داده بهش گفتم این چه اهنگ پیشوازییه؟
میگه از قرض الحسنه مسجد محله درخواست وام کردم
قرار شده جوابشو تلفنی بدن
میخوام اگه جوابشون منفی بود اخرین تیرمم زده باشم!!!

 

 


بچه ها می دونستید
گاو قبلا شاخ نداشت وقتی دید شیرش رو با آب
قاطی میکنن شاخ درآورد... اصن یه وضضضی

 

 


بچه ۲ مگس روهم دید. از مامانش پرسید :مگسا نر و ماده دارن؟
مامانه از سوال بعدی ترسید گفت نه.
یهو بچه با مگس کش زد روشون گفت :بی ادبا همجنس بازن....

 

 


وزارت ارشاد اتل متل روحرام دانست:
داشتن کلمات شهوت برانگیز (پستان)
-فرستادن شیر به هندوستان. اصلاح شده:
اتل متل صلوات گاو حسن زده قات. نه شیر داره نه آستین شیرشو بردن فلسطین. بگیر زن مسلمان از حزب ا.. لبنان. اسمشو بزار حلیمه چون چادرش ضخیمه. (صلوات)

 

 


از یک گرگه میپرسن چرا حامله شدی؟ میگه رفتم خونه شنگول منگول باباشون هم بود گفتم منم مادرتون،باباشون جدی گرفت.....

 

 


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود فیلم ایرانی
  • انجام پایان نامه مدیریت
  • پایان نامه مدیریت
  • تور کیش
  • بهترین دکتر عمومی در تهران
  • چاپ کاتالوگ چاپ بروشور
  • مشاوره پایان نامه کامپیوتر
  • خرید گیفت کارت 5 دلاری
  • تور ارمنستان
  • سرور اختصاصی آلمان
  • خرید فیلتر شکن در امپراتور وی پی ان
  • تور دبی
  • خرید جم کلش رویال
  • تجربیات معلمان
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • خرید جم کلش
  • خرید جم کلش رویال
  • دانلود مقاله با فرمت word
  • دانلود مقاله با فرمت word
  • دانلود مقاله با فرمت word
  • دانلود آهنگ جدید
  • sitemap
  • داستان عاشقانه
  • تصفیه آب معصومی
  • خرید عطر و ادکلن
  • نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار حسابداری انبارداری
  • نرم افزار جامع انبارداری
  • برنامه انبارداری
  • بهترین نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار انبارداری
  • نرم افزار حسابداری انبارداری
  • نرم افزار جامع انبارداری
  • برنامه انبارداری
  • بهترین نرم افزار انبارداری
  • تشریفات
  • نرم افزار اتوگالری
  • نرم افزار تاکسی سرویس
  • نرم افزار چاپ چک
  • نرم افزار دفترچه تلفن
  • درمان
  • اورانوس
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 625